• idris naim şahin

    154.
    millet vekillerinin izinsiz dinlendiğini meclis kürsüsünde söyleyen bakandır. "iç" işleri bakanıdır. ne kadar içeride olduğu kendi itirafında gizlidir. bu sözleri sorulunca da diğer tüm partidaşları ve aynı şekilde düşünen insanlar gibi gülerek öyle bişey söylemedim, yok öyle bişey, çarpıtıyorlar gibi boş şeyler söylemiştir. ne güzel kafa bu ya. söyle, konuş yada kötü şeyler yap, eksiklikler olsun, sora da çık yok öyle bişey de.
    1 ... aalper
  • aktör ve aktristlerin rollerinde coştuğu filmler

    6.
    robin williams - patch adams.
    1 ... aalper
  • efsaneleşmiş reklam sloganları

    173.
    biz daha iyisini yapana kadar en iyisi o. transporter.
    ... aalper
  • sözlükçülerin en eften püften başarıları

    1096.
    ilkokulda bilgi yarışması kadrosuna alınmak, yarışmaya iki gün kala çıkarılmak. son soruda kaybedilen yarışmanın son sorusunu biliyor olmak.
    1 ... aalper
  • gaziantep te bıçaklanarak öldürülen doktor

    50.
    ceza almayacak arkadaşlar. biz ne kadar çırpınsak da bağırsak çağırsak da doğru düzgün ceza almayacak. bu ülkede insan hayatının ne yazık ki gram değeri kalmadı. sonuçların ne olacağını düşünmeyen, sebep sonuç ilişkisi kuramayan, düşünmeyen, hayatı sanal gören ve öyle düşünen bir nesil yetişmekte. bu her konuda geçerli. böyle yaşayan birinden ahlak, vicdan gibi erdemli şeyler beklenemez zaten. ama hayatını onların sağlığı için harcayan, yıllarca dirsek aşındıran, ölümle yaşam arasındaki o bir nefesin devam etmesi için elinden gelen herşeyi yapan insanlar yitip gidiyor. yazıktır ya. günahtır ya. hadi sizin anlayacağınız şekilde söyleyeyim, kul hakkıdır ya. sen bir insanın yaşama hakkını(!) almışsındır. kul hakkının en büyüğü bu değil midir? böylesi bir ahlaki yozlaşma içerisinde yaşıyor olmaktan utanç, bıkkınlık ve gelecek için korku duyuyorum. mekanı cennet olsun. ailesine allah sabır versin.
    4 ... aalper
  • hırsızın yanlışlıkla öğrenci evine girmesi

    287.
    bu işe tövbe ettirecek durumdur. zira hırsızı mesleğinden soğutur bazı öğrenci evleri.
    2 ... aalper
  • sözlük yazarlarının itirafları

    49360.
    başlık açmaya karar verip yazmaya başlıyorum. ardından "ulan koskoca sözlükte açacağın ilk başlık bu mu olacak? sen yazmaya devam et, boşver" diyorum. bu sebeptendir ki başlık açmadan hayatıma devam etmekteyim.
    3 ... aalper
  • kahve kokusu

    91.
    parfümeriler için: kokular reloaded.
    ... aalper
  • otobüse yeni binenlere uzaylı muamelesi yapmak

    7.
    "siz yokken biz vardık heheeeyyy!!! ayakta duracaksın. konuşmak mı? sakın" bakışlarıdır.
    5 ... aalper
  • mikasa marka futbol topu

    8.
    eskiyen topta siyah olan bölümleri soymak çok keyiflidir. yani keyifliydi.
    1 ... aalper
  • ebeveynin insanı rezil ettiği anlar

    33.
    anne: bu küçükken var ya altına işerdi.
    çocuk: ne bu şimdi? abim yapsa anlarım da anne ne bu şimdi ya?
    anne: snif snif snif (bıyıkaltı gülüşü).
    2 ... aalper
  • yatağa girince çişinin gelmesi

    11.
    tahminim odanın sıcaklığından daha düşük sıcaklıkta olan yatağa girildiğinde tüm vücudun bi tuhaflaşması ve özellikle böbreklerin ölümüne çalışmasıdır. işersin biter.
    2 ... aalper
  • erkeklerin devamlı amk demesi

    14.
    erkek konuşma dilinde cümle içinde nokta veya virgül kullanılması gereken yerlerde söylenir efendim.

    çok komik de bir örneği vardır. 6 saat nöbetten sonra deliren asker, nöbetleri yazan askere kızgınlığı esnasında amk küfürü ardından nokta koymak için amk der. amk amk. linkini atamıyorum, kusuruma bakmayın.
    1 ... aalper
  • ömer dinçer

    110.
    milli eğitim gibi çok önemli bir bakanlığa "fikir hırsızı" olduğu mahkemelerce de teyit edilmiş birinin getirilmesi, nasıl bir "nesil" yetiştirmek istendiğinin en açık göstergesidir.
    1 ... aalper
  • behzat ç

    5667.
    tahsin müdür haruna "sen o arabayı al, komple al, kalıcı şekilde al" derken kımıl kımıl olan elleriyle, hareketi yapmamak için kendini zor tutuşunu mükemmel şekilde göstermiştir.
    2 ... aalper
  • istop oynarken sikko sikko renkler söyleyen velet

    16.
    -ral 9011.
    -!?!?!? çok teknik vurdu aq.
    -ya ne olacağıdı.
    ... aalper
  • hiç başlık açmamış yazar

    22.
    kulaklarımı çınlatandır. bu bir gösterge olmamalıdır. biraz uzaktan bakan, merak eden, okuyan, okurken eğlenen, eğlenmek isteyen ve eğlenceye ucundan katılan yazardır. bu biraz "ucundan azıcık" katılmak oluyor belki. ama olsun varsın.
    ... aalper
  • türk televizyonlarında unutulmayan anlar

    429.
    okuyom ben yyıııaaaahhhhh!!!
    1 ... aalper
  • katile söylenecek son şey

    34.
    neden tabanca?
    ... aalper
  • bir otobüste yaşanacak en büyük rezillik

    493.
    öğrencilik yıllarımda yaşanmış bi olaydır. bendeniz otobüslerde saat kaç olursa olsun uyuyamayan biriyimdir. bursadan denizliye giderken nasıl olduysa uyuyakalmışım. hem de denizliye 1 saat 15 dakika mesafedeki kaptan dinlenme tesislerinden sonra. şehiriçi servise bindikten sonra bir hışımla şöföre "durun durun otobüste bişey unuttum" dedim. adam durdu sağolsun, koştura koştura otobüse gittim. o da kalkmak üzere. şöföre bişey unuttuğumu söyledim. oturduğum yere giderken tırım tırım aradığım gözlüklerimin gözümde olduğunu farkettim. ama kimseye "gözlüklerimi unuttum" demediğim için bozuntuya vermeden oturduğum koltuğa baktım "almışım demek ki. tamam kaptan sorun yok devam edebilirsin" gibilerinden bişeyler zırvalayıp servise tekrar binmiştim. servis şöförüne de "tamamdır abi saol" dedikten sora inceden yüzüm kızararak ve kendi salaklığıma gülümseyerek eve gitmiştim. hasılı benim için uyumaktır.
    5 ... aalper
  • yeni şeyler getiriyorum