• telefon alarmını hiç ertelemeden kalkan bünye

    24.
    kesin acele tarafından lavaboda işi olandır.
    ... aalper
  • cehenneme düşenin ilk cümlesi

    875.
    -kalk kalk kalk. secdeye varıyo bi de utanmadan.
    -ama böyle çekiştirmeyin bozamam namazı!
    -ulan bu kadar sıcağa rağmen yüzün hala kızarmıyo be. ödüllendirin len bunu "dib sahne"ye gönderin.
    -abi "cehennemin dibi" değil dimi, ankaradaki dib dimi. noolur öyle olsun!
    -nııhahahahaaahahaaa
    1 ... aalper
  • yeni kitap kokusu vs eski kitap kokusu

    5.
    yeni kitap makine kokar, eski kitap insan.
    1 ... aalper
  • insert coin

    10.
    o yazıyı görmemek için kaybettiğin ilk round ardından, oyunu yemiş bitirmiş tanımadığın bi abinin "gülüm ver geçeyim" tavsiyesine maruz kalırsın. acıdır. acıtır.
    1 ... aalper
  • türk ölçü birimleri

    519.
    sittin sene.
    ... aalper
  • internet kafe yılları

    29.
    arkadaş, 20 dakika counter oynamak için karşıdaki kafeye koşarken yolda kayıp düşen 1, 90 boyunda arkadaşlarım oldu benim. üniversite okuyan çocuklarız o zamanlar. adam server olacam diye niyazi oluyodu sözlük. ayrıca kafeyi sabah açıp akşam kapatan ev arkadaşım vardı. 8 yılda ancak bitirdi üniversiteyi kendisi. sebep kafe midir? hayır ama oha bilader.
    1 ... aalper
  • 12 mayıs 2012 fenerbahçe galatasaray maçı

    119.
    ali dürüst'ün yaptığı açıklamalarla, maçın hakeminin en ufak hatasında "ahanda tezgah, böyle hata olmaz, hakemleri de almışlar" yorumları kesinlikle yapılacak maçtır. peki tam tersi bi durum olursa o zaman ne söyleyecek bu yöneticiler? arkadaşlar "bitse de gitsek" durumu yok mu harbiden sizde de? bende felaket derecede var. bitsin şu tantana artık! kim şampiyon olursa hak edecek. rahat olun.
    1 ... aalper
  • sözlük yazarlarının kullandığı parfümler

    798.
    givenchy pi, full speed, percieve, true force. eşim avon satıyo evet.
    1 ... aalper
  • 6 mayıs 2012 galatasaray beşiktaş maçı

    76.
    şu skor fener maçında ve fener 2-2 yapan takım olsaydı neler olurdu neler. bi düşünün.
    1 ... aalper
  • behzat ç

    5883.
    --spoiler--
    hayalet: gel otur bi çayımı iç.
    elif: tamam ama kahve içeyim.
    hayalet: asortiksin valla.
    --spoiler--
    4 ... aalper
  • behzat ç

    5835.
    behzat'ın memduh'u yakaladığı gün harun da selim'e fena şeyler yapacaktır diye düşünüyorum.
    2 ... aalper
  • tek kale maç

    11.
    gol atan kaleye vardır. deli gibi gol atmak istersin ama içten içe kaleye geçme olduğu için çok kasmazsın. kaleye geçince de ilk atakta tırışkadan gol yer koşa koşa oyuna dahil olursun. güzeldi o zamanlar arkadaş...
    ... aalper
  • sallama çayı bardağa kaşıkla bastırmak

    5.
    biraz empati kursana. zaten kaynar suya sokmuşsun, bi de bu bastırma veya iple boğma niye? seni soksalar kaynar suya sora duvardan duvara vursalar iyi mi olurdu?
    ... aalper
  • dışarıdan gelen kızartma kokusu

    20.
    evde özene bezene yapsan aynı kokuyu elde edemezsin. üstüne kızartma kokusu sindiğiyle kalırsın.
    ... aalper
  • antikapitalist müslüman gençler

    37.
    amaç sadece şudur: "bakın, türbanlılar böyle de düşünebiliyorlar". bir şeyi iyi göstermek için beyhude bir taktiktir. yani en zıt ve uç şeyleri destekler gibi gözükerek, akılları çelinmeye müsait kitleyi kendi yanlarına çekme çabasıdır. dediğim gibi beyhudedir.
    1 -1 ... aalper
  • tiyatroculara yahu siz kimsiniz diyen başbakan

    60.
    "ileri demokrasilerde" en ufak eleştriye bile tahammül gösterilmezmiş demek ki. tanım yeni olduğu için içeriğini hergün biraz daha net öğreniyoruz. bakalım daha neler çıkacak... demokrasiye tam anlamıyla geçemeden direk ilerisine geçmekte galiba sorun. bu levele alışkın değiliz.
    1 ... aalper
  • düşünce suçu işledim deyip karakola teslim olmak

    3.
    "yattım yere yattım al beni al al al al" şeklinde gerçekleşebilecek eylemdir.
    ... aalper
  • ercan taner

    230.
    gençlerbirliğinde marakshinin oynadığı dönem. ercan abimizin maç anlatırken kurduğu cümle aynen şöyleydi:

    -marakshi, kafası ünlü...

    marakshi tonlaması da amokachi tonlamasına çok yakındır. bi tasavvur edin çok acayip.
    1 ... aalper
  • bir cenazede söylenebilecek en dumur sözler

    44.
    başı hortuma doğru gelecek.
    1 ... aalper
  • amına korum patoz ederim

    3.
    çerez sahnesi vardır. bölümü hatırlamıyorum. akbaba karışık çerezin pahalı olanlarını patoz etmiştir.
    1 ... aalper
  • yeni şeyler getiriyorum